Autograph

Autograph artikelsite

Online shoppen bij bloembinderijen.

2 min read

Veel aankopen gaan tegenwoordig online. Is een familie lid jarig? Stuur even snel een bosje bloemen. Vroeger kon dit allemaal niet maar tegenwoordig is het normaal om online een kaart te bestellen of een bos bloemen te laten bezorgen. Het aanbod van websites is ook heel groot waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet. Daar naast moet je er als bedrijf wel uitspringen, zowel online als als fysieke winkel. Dit kan je natuurlijk op verschillende manieren doen, kwaliteit, vriendelijkheid, kennis of in je klantenservice. Het uitbreiden van je klantenservice is eigenlijk altijd handig.

Alles over live chat.

Je klantenservice uitbreiden, waar begin je dan? Het uitbreiden van je klantenservice is altijd online en kan op verschillende manieren. De beste manier is een live chat. Via een live chat functie op jouw website bied je bezoekers een anonieme en laagdrempelige manier om contact op te nemen met jouw organisatie! Het nadeel van een live chat, als je veel website bezoekers hebt, is dat je er altijd iemand moet hebben zitten. Dit kost tijd en personeel en soms kan het zijn dat hierdoor andere werkzaamheden niet aan bod komen. Een oplossing voor dit probleem kan het uitbesteden van je live chat zijn!

Het uitbesteden van je online klantenservice.

Uitbesteden klinkt natuurlijk in het begin een beetje eng en nieuw. Toch kan dit een mooie uitkomst bieden voor jouw organisatie! Chatkracht is een gespecialiseerd bedrijf in online klantenservice en streeft naar ultieme klanttevredenheid. De kernwaarden van Chatkracht zijn: persoonlijk, betrokken, transparant en verantwoordelijk. Hierdoor werken we nauw met de organisatie samen en worden er duidelijke afspraken gemaakt. Hierdoor ben je als organisatie beter bereikbaar en worden klanten sneller geholpen. Dit zorgt voor ultieme klanttevredenheid en meer leads! Klinkt het interessant? Neem dan vrijblijvend contact op over de mogelijkheden.